Подарувати прибирання
English Українська Русский
Подарувати прибирання

Що потрібно знати перед початком прибирання

Час прибирання

У нас фіксовані ціни. Однак ми розраховуємо їх на основі набору послуг і того, скільки на це витрачається часу. Фактично, у нас фіксовані ціни на певні послуги, набір послуг і робочий час співробітників. Наприклад, миття духовки завжди коштує 179 гривень — навіть якщо її потрібно мити півтори години. Але вартість прибирання однокімнатної квартири розраховується як три робочі години. Якщо це п'ять годин, ми можемо попросити оплатити їх додатково — заздалегідь попередивши про це та погодивши це з вами.

При замовленні через сайт праворуч відображається приблизний час прибирання, а телефоном про це повідомляють наші менеджери. Якщо нам знадобляться додаткові 40 хвилин, вартість прибирання не зміниться. Якщо більше — ми відразу ж відкрито повідомимо про те, що ціна буде змінюватися. Зазвичай це відбувається ще на початку прибирання. Додатковий час коштує 200 гривень за годину. Якщо затримки прибирання відбуваються з нашої провини, ви нічого додатково за це не платите.

У 99% випадків ціна на прибирання не змінюється.

Генеральне прибирання

Цей термін ми вживаємо рідко. Будь-яке наше прибирання — повноцінне. Генеральним прибиранням можна вважати наше звичайне прибирання з великою кількістю додаткових послуг. Якщо вам потрібно вичистити квартиру, де кілька років не прибирали / не жили / щось сталося, таку послугу потрібно обговорювати окремо. Ймовірно, це буде погодинна робота вартістю 200 гривень на годину.

Чому може змінитися вартість

Найчастіша причина — неправильна кількість вікон. Якщо йдеться лише про кілька шибок, які не було враховано, ми вам навіть про це не скажемо, а ціна залишиться такою, як була з самого початку.

Друга причина — у квартирі був ремонт, але було замовлено ​​звичайне прибирання. У такому випадку ми відразу повідомляємо про інші тарифи.

Третя причина — ступінь забруднення. У такій ситуації ми повідомляємо кількість годин, на яку розраховане прибирання, і пропонуємо оплатити додаткові години. Зазвичай ми у змозі точно оцінити необхідний робочий час ще до початку прибирання. Якщо ми помиляємося в розрахунках, ви не платите за це.

Як ми рахуємо вікна?

Одне вікно в нашому розумінні — це дві шибки не до підлоги. Вони можуть бути різного розміру, це не впливає на ціну. Одна шибка до підлоги вважається за одне вікно. Подвійні вікна — за два вікна. Взимку ми миємо вікна тільки з внутрішнього боку. Якщо вікна подвійні, то взимку вони теж миються з одного боку.

Пароочисник

Ми можемо приїхати до вас із пароочисником. Ця послуга коштує 199 гривень за годину. Але ви повинні розуміти, що пароочисник корисний не у всіх ситуаціях. Як правило, оплачувати цю послугу є сенс, якщо:

  • потрібно почистити шви між плиткою
  • потрібно почистити важкодоступні для рук місця (поверхні біля ручок, батареї всередині)
  • В інших випадках варто проконсультуватися з нашим менеджером.

Мийний пилосос

У нас є мийні пилососи для хімчистки. Хімчистка — це завжди окрема послуга, це окрема служба. Тому замовити хімчистку можна одночасно з прибиранням, це ніяк не вплине на час виконання.

Коли приїжджає дві людини

Якщо час прибирання перевищує 10 годин, ми обов'язково відправляємо двох співробітників. У виняткових випадках і на ваше прохання ми можемо відправити двох людей на невелике прибирання.

Скасування замовлення

Ми намагаємося не дзвонити вам після того, як ви зробили замовлення. Ви бачите спеціальне повідомлення про те, що замовлення підтверджено. СМС про підтвердження замовлення відправляє наш менеджер, і це означає, що на ваше замовлення знайдений співробітник або співробітниця. Якщо ви поставили якісь запитання в полі «Додаткова інформація», ми обов'язково зателефонуємо / напишемо вам. Якщо ви зробили позначку про те, що в будинку є душова кабіна або домашні тварини, ми не будемо вас турбувати, але знайте, що ми прийняли інформацію. Скасувати (редагувати) замовлення без дзвінка нам можна за 12 годин або більше до початку прибирання.

Оплата замовлення

Ми приймаємо дві форми оплати — готівкою (після прибирання) та карткою онлайн (можна оплатити до прибирання або після нього; ми допускаємо відстрочку). Також ми працюємо з юридичними особами.

Чи може одна людина якісно прибирати 6-8 годин?

Так, це нормальна ситуація в клінінгу. Співробітники та співробітниці роблять перерви та розраховують свої сили. У разі необхідності, ми відправляємо на допомогу ще одну людину.

Хто наші співробітники

У нас велика досвідчена команда. Всі співробітники проходять процедуру відбору та навчання. У нас є співробітники, які провели понад 500-600 прибирань; середня кількість зроблених прибирань для одного співробітника на цей момент — понад 100.

Пилосос Kärcher

Ми завжди використовуємо пилососи Kärcher для прибирання після ремонту. Для звичайного прибирання ми можемо їх використовувати, але не завжди. У наших співробітниць є ручні пилососи, але ми намагаємося врахувати ваші побажання, якщо для прибирання потрібен більш потужний пилосос.

Розмір пилососа не завжди впливає на якість прибирання, але він дійсно іноді незамінний. Такі замовлення потрібно обговорювати особисто або залишити позначку / запитання в полі "Додаткова інформація" при замовленні через сайт.t

Дотримання інструкцій

Чи можемо ми іноді помити люстру або стіни, попри те, що в наших інструкціях написано, що ми цього не робимо? Так. Чи завжди за це потрібно платити? Ні. Ситуацію оцінюють наші фахівці на місці, а також менеджери, коли приймають замовлення.

Прибирання після ремонту

Наше уявлення про те, що ви отримуєте після такого прибирання, дуже просте: чисту квартиру, в якій можна жити.

Час початку прибирання

Комусь потрібно, щоб ми приходили рівно в той час, який вказано на сайті, але ми виходимо з того, що в зазначений час вже повинно початися прибирання. Тому наші співробітники приїжджають за 10 хвилин до вказаного часу. Якщо вам потрібно, щоб вони були рівно в обумовлений час, залиште відповідну позначку при замовленні.

Також при замовленні можна вибрати опцію "Почати прибирання в будь-який час". У такому випадку менеджери зв'яжуться з вами заздалегідь.

Хімчистка

Не всі плями можливо відчистити. Ми не можемо гарантувати 100-відсотковий результат, але можемо гарантувати максимальні зусилля з боку наших співробітників і дотримання процедури. У нас найнижчий відсоток скарг і претензій по хімчистці — в 99% випадків меблі стають помітно свіжішими та чистішими, а клієнти залишаються задоволені.

Претензії

Ми приймаємо претензії щодо якості прибирання протягом трьох днів після його завершення. Але якщо вас не було вдома або ви помітили явні порушення тиждень по тому — напишіть нам. Ми оперативно зв'яжемося зі співробітником, вивчимо фотографії та дамо вам відповідь.