COVID-19. У наших співробітників є додаткові засоби для дезінфекції Детальніше
English Українська Русский
Подарувати прибирання

Поширені запитання

Загальні питання

Всього питань: 12
Чи потрібно надавати свої мийні засоби?
Наші фахівці мають усе необхідне для повноцінного прибирання квартири та миття вікон. Ми використовуємо професійні засоби для чищення, а в кожного співробітника є пилосос. Вам достатньо лише відчинити двері.
Чи прибираєте ви в котеджах?
Так, ми прибираємо на дачах, у котеджах, а також у будинках і квартирах нестандартного планування. Замовлення можна оформити через сайт: вкажіть кількість кімнат і сан. вузлів і напишіть метраж у коментарях. Інша опція — залишити заявку в соцмережах або через кол-центр.
Ви працюєте лише в Києві?

Ми приймаємо замовлення в Броварах, Ірпені, Вишгороді, Бучі та Вишневому, і вам не потрібно окремо платити за дорогу. Наші співробітники також можуть приїхати до вас, якщо відстань від центру міста не перевищує 40 кілометрів. У такому випадку вам потрібно буде доплатити від 150 до 370 гривень.

Ми міжнародна компанія і працюємо також у Білорусі: Мінську, Бресті, Полоцьку та Солігорську, а також у Ризі.

Хто ваші працівники?
Ми працюємо з 2016 року. У нас досвідчена команда та чітко вибудувана система пошуку та навчання працівників. Ми перевіряємо всю інформацію про кандидата, проводимо кілька співбесід, тестових прибирань й іспитів. У нас працюють винятково перевірені клінери.
Чи можуть мені привезти ключі після прибирання?
Так, ми надаємо послугу доставлення ключів. Ми можемо забрати ключі перед прибиранням і доставити їх опісля. Також ключі можна передати нам заздалегідь.
А що як мене не влаштує якість прибирання?
Ми якнайшвидше знайдемо спосіб розв’язати проблему. Якщо ви маєте можливість зробити фотографії — зробіть і надішліть нам на пошту або в месенджери. Вам відразу ж дадуть відповідь і почнуть шукати рішення. Ми реагуємо на критику та вміємо виправляти свої помилки. Якщо якість прибирання низька, вам можуть повернути гроші та запропонувати безкоштовне прибирання.
Ви робите генеральне прибирання?
Цей термін ми вживаємо рідко. Будь-яке наше прибирання — повноцінне. Генеральним прибиранням можна вважати наше звичайне прибирання з великою кількістю додаткових послуг. Якщо вам потрібно вичистити квартиру, де кілька років не прибирали / не жили / щось сталося, таку послугу потрібно обговорювати окремо. Ймовірно, це буде погодинна робота вартістю 200 гривень на годину.
Чи можна замовити хімчистку та прибирання водночас?
Так, хімчистку виконують окремі фахівці, тому хімчистку меблів можна замовити окремо або разом з прибиранням. Це не вплине на тривалість виконання замовлення.
Як скасувати замовлення?
При оформленні замовлення на сайті ви отримуєте лист-підтвердження. Там є посилання для оплати, редагування або скасування замовлення. Ви можете скасувати замовлення самостійно принаймні за 12 годин. Якщо до початку замовлення залишається менше за 12 годин, подзвоніть у кол-центр або напишіть нам у месенджери.
Як оформити замовлення?

Ви можете оформити замовлення онлайн, телефоном або через соцмережі. Якщо ви оформлюєте замовлення на сайті, ви можете відразу ж оплатити його карткою. Якщо ви оформили замовлення телефоном або через соцмережі та хочете оплатити його карткою, повідомте про це фахівцеві, і ви отримаєте на телефон посилання для оплати.

Зверніть увагу, що бонусні бали та програма лояльності діють лише при оформленні замовлення через особистий кабінет.

Чи є у вас потужні пилососи?
Так, окрім компактних пилососів, у нас є професійні пилососи Kärcher. Якщо вам для прибирання потрібен саме такий — повідомте про це, коли будете оформлювати замовлення.
Навіщо потрібен пароочисник?
Ми чистимо важкодоступні місця та шви на плитці за допомогою пароочисника. Ми також можемо обробити паром будь-які поверхні на кухні, техніку та стіни. Однак ми не використовуємо пароочисник для хімчистки меблів і чищення штор.

Прибирання

Всього питань: 16
Коли потрібно замовляти прибирання?

Ви можете замовити прибирання навіть у той самий день — ми приїдемо до вас вже через три години після замовлення. Також ви можете зробити замовлення заздалегідь. Якщо ви замовите прибирання за місяць, не варто хвилюватися — ми приїдемо в зазначений час.

У вас є можливість обрати наступні опції: «Можна почати прибирання в будь-який час» (ми попередимо про точний час приїзду нашого співробітника) або «Уточню за день до прибирання (ми зв'яжемося з вами і вирішимо, в який час буде розпочато прибирання).

Миття вікон
Ми миємо вікна з двох боків, із рамою та підвіконнями. Вікно — це дві шибки не до підлоги, або одна секція французького вікна. Двері на балкон рахуються як одне вікно. Вікна з двома рамами рахуються як два вікна.
Прибирання кухні
У нас є опція прибирання всієї кухні, техніки, меблів всередині й іззовні. Ми помиємо холодильник, мікрохвильову піч, духовку, витяжку, дістанемо все з шафок, почистимо їх всередині та ззовні. Помиємо підлоги, підвіконня, меблі, плінтуси, двері, викинемо сміття та впорядкуємо кухню. Таке прибирання кухні можна замовити, не замовляючи прибирання в цілій квартирі.
Потужний пилосос
У нас є більш потужні пилососи, але вони є тільки у співробітників, які їздять на особистих автомобілях. Тому якщо для прибирання у вас потрібен такий пилосос, попередьте нас заздалегідь (достатньо лише сказати про це оператору кол-центру або зробити позначку при замовленні прибирання онлайн).
Генеральне прибирання
Цей термін ми вживаємо рідко. Будь-яке наше прибирання — повноцінне. Генеральним прибиранням можна вважати наше звичайне прибирання з великою кількістю додаткових послуг. Якщо вам потрібно вичистити квартиру, де кілька років не прибирали / не жили / щось сталося, таку послугу потрібно обговорювати окремо. Ймовірно, це буде погодинна робота вартістю 200 гривень на годину.
Шви та плитка
Миття плитки входить до будь-якого стандартного прибирання. Ми помиємо плитку на кухні та в санвузлі. Якщо вам необхідно відмити шви між плитками, слід заздалегідь нас попередити, і ми візьмемо пароочисник. Це додаткова опція, яка оплачується окремо.
Розрахунок санвузлів
Ванна та туалет рахуються як один санвузол. Душова кабіна не враховується й не оплачується окремо. Якщо ванна та туалет розташовані в різних приміщеннях, це все одно один санвузол. Якщо у вас дві ванних або два унітази, це два санвузли.
Розрахунок вікон
У нас є окрема сторінка, де на картинках показано, як ми рахуємо вікна. Вікно — це дві шибки не до підлоги, або одна шибка — до підлоги. Вікна з двома рамами рахуються як два вікна. Двері на балкон рахуються як одне вікно.
Розрахунок кімнат
Якщо ви зробили перепланування, і у вас стало дві кімнати замість однієї, ви можете вказати вашу квартиру як однокімнатну. Кухня, об’єднана з вітальнею, рахується як кімната і кухня.
Вибір співробітника
При замовленні прибирання через сайт або кол-центр ви можете обрати певного співробітника. У такому випадку прибирання може бути перенесене на 1-2 дні. Однак це рідкісні ситуації, і ми намагаємося задовольнити ваші побажання.
Як зв'язатися зі співробітником
Ви можете написати нам у месенджерах або зателефонувати, і ми надамо вам номер співробітника, який працює на вашому замовленні.
Мийні засоби
Ми використовуємо професійні мийні засоби «Cleamen» чеського виробництва. Вони гіпоалергенні, безпечні для дітей і домашніх тварин. У кожного співробітника є 3-5 багатофункціональних засобів, необхідних для виконання прибирання різних місць і поверхонь.
Стелі та люстри
Зазвичай ми не миємо стелі чи люстри, оскільки в наших співробітників немає можливості привозити драбини на всі замовлення. В індивідуальних випадках і за додаткову плату ми можемо помити важкодоступні місця, якщо ви маєте драбину чи сходинки.
Що ви не прибираєте?
  • Ми не пересуваємо предмети та меблі
  • Ми не чистимо штори
  • Ми не миємо люстри та плафони
  • Ми не миємо сходовий майданчик у під'їзді
  • Ми не миємо стелі
  • Ми не проводимо дезінфекцію приміщень
Нестандартні запити
Ми можемо індивідуально обговорити будь-які завдання з прибирання квартир. Для цього необхідно зв'язатися з менеджером — наприклад, через месенджери або соціальні мережі. У нас є фіксована ставка погодинної оплати.
Жалюзі
Ми не миємо жалюзі під час миття вікон або стандартного прибирання. Для миття жалюзі ми використовуємо погодинну фіксовану ставку.

Оплата

Всього питань: 5
Способи оплати

Ви можете оплатити прибирання готівкою або карткою на сайті. Якщо ви оплачуєте прибирання в особистому кабінеті, у вас є можливість одержати окремий рахунок за кілька прибирань.

Ви можете оплачувати прибирання як юридична особа. Ми підготуємо необхідні документи і виставимо рахунок.

Я отримаю чек?

Якщо ви оплачуєте прибирання готівкою, то чек не видається. Це відповідає вимогам законодавства України щодо побутових послуг, що надаються фізичною особою-підприємцем. Працівник залишає акт у довільній формі, наприклад, у формі чек-ліста з сумою, датою й інформацією щодо прибирання. Також ви завжди отримуєте смс / лист-підтвердження.

Якщо ви оплачуєте прибирання карткою, то отримуєте електронний рахунок, який є фіскальним документом.

Мені потрібен документ для організації
Ми можемо надати лист, що підтверджує факт надання послуг, квитанцію або інше необхідне підтвердження факту прибирання.
Як списують гроші з картки?

Ми працюємо з платіжною системою, яка надає можливість оплати картками міжнародних платіжних систем VISA і MasterCard всіх типів.

При оплаті банківською платіжною карткою повернення грошових коштів здійснюється на ту ж картку, з якої була проведена оплата. Для повернення грошових коштів зверніться за номером + 380 (93) 0-935-735

Термін повернення грошових коштів на банківську картку залежить від вашого банку та системи.

Передача даних здійснюється в окремому каналі з застосуванням сучасних методів шифрування. При цьому виключається будь-яка можливість перехоплення конфіденційної інформації. Дані передаються в зашифрованому вигляді та зберігаються тільки на спеціалізованому сервері системи.

Чи може ціна змінитися?

У нас фіксовані ціни. Однак ми розраховуємо їх на основі набору послуг і того, скільки на це витрачається часу. Фактично, у нас фіксовані ціни на певні послуги, набір послуг і робочий час співробітників. Наприклад, миття духовки завжди коштує 179 гривень — навіть якщо її потрібно мити півтори години. Але вартість прибирання однокімнатної квартири розраховується як три робочі години. Якщо це п'ять годин, ми можемо попросити оплатити їх додатково — заздалегідь попередивши про це та погодивши це з вами.

При замовленні через сайт праворуч відображається приблизний час прибирання, а телефоном про це повідомляють наші менеджери. Якщо нам знадобляться додаткові 40 хвилин, вартість прибирання не зміниться. Якщо більше — ми відразу ж відкрито повідомимо про те, що ціна буде змінюватися. Зазвичай це відбувається ще на початку прибирання. Додатковий час коштує 200 гривень за годину. Якщо затримки прибирання відбуваються з нашої провини, ви нічого додатково за це не платите. У 99% випадків ціна на прибирання не змінюється.

Якість

Всього питань: 5
Не влаштувала
Ми якнайшвидше знайдемо спосіб розв’язати проблему. Якщо ви маєте можливість зробити фотографії — зробіть і надішліть нам на пошту або в месенджери. Вам відразу ж дадуть відповідь і почнуть шукати рішення. Ми реагуємо на критику та вміємо виправляти свої помилки. Якщо якість прибирання низька, вам можуть повернути гроші та запропонувати безкоштовне прибирання.
Влаштувала
Ми раді були б отримати від вас публічний відгук. Залишити його можна тут: google, facebook
Несправність
Якщо клінери зламали якусь річ, ми повністю відшкодуємо збитки і компенсуємо ваш час.
Чайові
Ми завжди раді чайовим для наших співробітників. Ви можете оплатити їх як карткою, так і готівкою. Вся сума залишиться саме в того співробітника, якому ви хочете віддячити.
Безпека

Ми працюємо з 2016 року. У нас досвідчена команда та чітко вибудувана система пошуку та навчання працівників. Ми перевіряємо всю інформацію про кандидата, проводимо кілька співбесід, тестових прибирань й іспитів. У нас працюють постійні співробітники.

Ми несемо відповідальність за збереження ваших персональних даних. Працівники підписують окрему угоду.

Скасування, перенесення і зміна замовлення

Всього питань: 1
Скасування, перенесення і зміна замовлення

При оформленні замовлення на сайті ви отримуєте лист-підтвердження. Там є посилання для оплати, редагування або скасування замовлення. Ви можете скасувати замовлення самостійно принаймні за 12 годин. Якщо до початку замовлення залишається менше за 12 годин, подзвоніть у кол-центр або напишіть нам у месенджери.

Так само можна змінити й параметри та дату замовлення. Ви завжди можете додати додаткові опції під час прибирання чи відмовитися від частини послуг. Ваш рахунок буде відповідно скориговано.

Знижки

Всього питань: 5
Промокоди

У нас є промокод для першого замовлення START, з яким ви отримаєте знижку 15%. Також у нас є сезонні акції з різними промокодами. Промокод потрібно ввести у спеціальному полі при оформленні замовлення на сайті або назвати оператору. Кількість промокодів завжди обмежена, а ще при використанні промокоду ми можемо попросити вас трохи змінити дату прибирання.

Корпоративні промокоди
У нас є корпоративні партнери, у яких є свої промокодом. Якщо ви співробітник компанії, яка співпрацює з нами, запитайте у менеджерів про умови використання промокоду. Ми працюємо з компаніями, які оплачують прибирання своїм співробітникам — доступну кількість викликів і набір додаткових послуг також необхідно уточнити.
Регулярне прибирання
Якщо ви замовляєте прибирання регулярно, то отримуєте гарантовану знижку: прибирання раз на тиждень — 15%, прибирання два рази на місяць — 10%, прибирання раз на місяць — 5%. Ми можемо підібрати вам іншу періодичність і розрахувати для вас індивідуальну знижку.
Реферальна програма
Якщо ви зареєструвалися на нашому сайті, у вас є особистий реферальний код, який ви можете відправляти друзям. Якщо вони зроблять замовлення на нашому сайті, і ви, і вони отримаєте бонусні бали, які потім можна буде використати в нашій програмі лояльності.
Програма лояльності
Ви автоматично стаєте учасником програми лояльності після створення облікового запису на нашому сайті. Детальний опис рівнів і знижок є в особистому кабінеті.

Особистий кабінет

Всього питань: 1
Особистий кабінет

Ви можете накопичувати бонусні бали за кожне замовлення та отримувати додаткові знижки. Це залежатиме від вашого статусу — ми пропонуємо п'ять різних варіантів накопичення балів та знижок.

Також вам буде доступна вся історія замовлень, вибір певного співробітника і баланс. За допомогою облікового запису ви можете сплатити як за окреме прибирання, так і загальний рахунок за місяць / будь-який потрібний вам період.

У вас буде свій реферальний код, який можна відправити друзям. І ви, і вони отримають додаткові бали після того, як вони зроблять перше замовлення.

Прибирання після ремонту

Всього питань: 11
Техніка
У нас є професійна техніка та засоби для прибирання після ремонту. Залежно від складності замовлення, ми можемо відправити до вас від одного до п'яти співробітників.
Що охоплює прибирання?
Наше уявлення про прибирання після ремонту таке: ви зможете повернутися в чисту квартиру, в якій можна жити. Будуть прибрані всі доступні поверхні, меблі, вікна, техніка. Хімчистка м'яких меблів замовляється окремо. Зверніть увагу, що через тиждень бажано зробити ще одне просте прибирання. У нас немає апаратів, які приберуть пил з повітря — з часом він осяде, а тому вам знадобиться легке прибирання за кілька днів.
Чи вивозите ви сміття?
Ні, ми не займаємося вивезенням будівельного сміття. Картон, залишки шпалер, невикористані будівельні матеріали повинні бути вивезені підрядниками до початку збирання.
Чи може ціна змінитися?
У нас фіксовані ціни. Названа нами ціна при замовленні не змінюється.
Як ви рахуєте вікна?
Так само, як при звичайному прибиранні:. Вікно — це дві шибки не до підлоги, або одна шибка — до підлоги. Двері на балкон рахуються як одне вікно. Вікна з двома рамами рахуються як два вікна.
Який час займе прибирання?
Ми завершуємо прибирання протягом одного дня. Однак майте на увазі, що найчастіше
Що робити, якщо мене не влаштує якість прибирання?
Ми якнайшвидше відреагуємо на вашу скаргу та знайдемо спосіб розв’язати проблему. Як правило, ми повернемо частину грошей, запропонуємо безкоштовне прибирання в майбутньому і компенсуємо час, що ви витратили.
Чому нам можна довіряти?
Ми робимо близько 50 прибирань після будівництва на місяць. У нас є досвід прибирання великих офісних будівель і спортивних комплексів після введення в експлуатацію. У нас вироблені стандарти і механізм прибирання, а також є досвідчена команда. Ми знайдемо необхідну кількість співробітників і техніки для того, щоб фіналізувати ремонт.
Чи може ціна бути нижчою?

Так, якщо у квартирі був тільки «косметичний» ремонт, ми можемо зменшити вартість послуг.

Як розрахувати вартість прибирання тільки в одній кімнаті?

Ціна буде нижчою. Зазвичай це вартість звичайного прибирання плюс кілька годин для приміщення, де безпосередньо проходив ремонт.

Чи можна працювати з подругою / другом / чоловіком?
Ні, на більшості замовлень ви будете працювати сам(а).
Що буде, якщо я зіпсую майно клієнта?
У нас є страховий фонд, який покриє ваші витрати.

Прибирання в офісах

Всього питань: 1
Прибирання офісу
Ми прибираємо офіси та об'єкти комерційної нерухомості в Києві. Наші менеджери оперативно назвуть вам остаточну вартість разового / регулярного прибирання та підготують всі необхідні документи. Ми працюємо без передоплати. Оплачувати прибирання можна раз на місяць.

Хімчистка

Всього питань: 5
Обладнання
Ми використовуємо професійну техніку для хімчистки меблів і килимів компанії Kärcher.
Мийні засоби
Ми використовуємо професійні мийні засоби для хімчистки від компаній Kärcher і "Cleamen" чеського виробництва. Вони гіпоалергенні, безпечні для дітей і домашніх тварин.
Що ми чистимо
Ми чистимо меблі з тканинною поверхнею, килими та килимове покриття. Це виїзна хімчистка.
Що ми не чистимо
Ми не чистимо штори, ковдри, одяг, меблі зі шкіри. Ми не забираємо килими і чистимо їх тільки на місці.
Які гарантії?
На жаль, ми не можемо повністю гарантувати виведення всіх плям. Ми несемо відповідальність за дотримання процедури хімічної чистки меблів, зокрема, порядку використання мийного пилососа та мийних засобів.